Reisbelevenissen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van leenmenken - WaarBenJij.nu Reisbelevenissen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van leenmenken - WaarBenJij.nu

Reisbelevenissen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

19 April 2012 | Nederland, Amsterdam


Ja, het is even stil geweest op dit weblog. Ik begeleidde en maakte mooie en leuke reizen, maar beschreef ze niet.Sorry.

Reishoogtepunten afgelopen jaar waren onze huwelijksreis naar Skyros & Skopelos en mijn ontmoeting met prinses Maxima in Tanzania!

Enfin, ik ga de draad weer oppakken en zal mijn reisbelevenissen weer regelmatig op dit weblog noteren.

De komende tijd begeleid ik de volgende reizen: Georgië, Westerwald (Hemelvaartweekend), Zuid-Limburg en de Voerstreek (Pinksterweekend) en diverse Oostenrijk- en Italiëreizen (juli/augustus)

Houd dit weblog in de gaten.
Nog leuker, reis/wandel mee op één van bovenstaande reizen!
(zie www.loopendvuurtje.nl en www.sawadee.nl)

Hartelijke groet,
Leen

  • 20 April 2012 - 16:19

    T.Adri:

    hé leuk, je bent weer op je weblog! Ik miste je.
    Hoop dat Westerwald fijn was en wordt. Georgië moet een prachtig land zijn met heeeele vriendelijke mensen, heb ik mij laten vertellen. Geniet er van.
    Groetjes.
    p.s.vind wel leuk dat ik ons nog steeds zie langs komen!

  • 17 November 2012 - 10:15

    Rene En Anke Kollen:

    Hoi Leen,
    We hopen je te zien bij Sawedee oud/nieuw volgende week!

    Groet
    Rene en Anke Kollen
    Kenia/tanzania 2008

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 April 2012

Reisbelevenissen

19 April 2012

Vlieland!

02 April 2012

MEE OP REIS IN 2012?!!!

05 April 2011

Sierra de Bernia

10 Maart 2011

Huwelijksbootje

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 4682
Totaal aantal bezoekers 121407

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: