Sierra de Bernia - Reisverslag uit Jalón, Spanje van leenmenken - WaarBenJij.nu Sierra de Bernia - Reisverslag uit Jalón, Spanje van leenmenken - WaarBenJij.nu

Sierra de Bernia

Door: Leen Menken

Blijf op de hoogte en volg

05 April 2011 | Spanje, Jalón

Ben zaterdag terug gekomen van het begeleiden van weer een wandelreis voor Loopend Vuurtje, ditmaal in Spanje.

Marjon en ik wisselden elkaar prettig af met de groep begeleiden tijdens de wandelingen, boodschappen doen en voor de groep koken.
Het was weer geweldig om in Vall de Pop te zijn en te genieten van de zon, de kust, het fraaie achterland met pracht wandelmogelijkheden én een toffe groep.

Ook had ik nog een rustige dag tussendoor. Even bij Wim & André langs geweest voor een bakkie. Zij hebben een mooie finca, waar Hans & ik in oktober een paar dagen verbleven én waar Hans mij ten huwelijk vroeg. Extra bijzonder dus, om weer even op Finca Los Bancales te zijn!

De reacties van de groep waren gelukkig weer lovend. Ik geef er drie: "Het was weer fantastisch! De wandelingen waren geweldig, heel gevarieerd, prachtige uitzichten, over kleine paadjes, door kloven, de bloesem en alle bloemen die bloeiden, de geuren, en die heerlijke zon er bij, dat was echt genieten. En terug in Jalon waar de hapjes al klaar stonden, zelfs bediening bij het zwembad, het kon niet op. Het eten was voor ons al culinair, heel gevarieerd. Marjon en Leen, super bedankt! Hasta luego!"

"Stevig lopen met vuur én aan het eind een borreluur is voor iedereen een herstellingskuur. Bedankt voor alle goede zorgen"

"Als ik mijn ogen dicht doe heb ik nog steeds mooie beelden van de bergen, de witte stenen, de blauwe hemel, de bloeiende kersenbomen,… voor ogen. Heerlijk!
De wandelingen waren echt heerlijk voor mij! Bedankt nog een keer voor jouw goede begeleiding en alle meer dan goede zorg".

Beter kan ik de reis niet beschrijven en het is iedere keer weer fijn om zulke enthousiaste reacties te krijgen. De kroon op het werk! Ik word er extra blij van!

De terugvlucht was ook prachtig, zulk helder weer! Ik kon de hele kust van Spanje, de besneeuwde Pyreneeën, de Zeeuwse eilanden, Rotterdam, het Westland, Den Haag (o.m. Zuiderpark, Haagse Bos met paleis) en zelfs mijn geboorteplaats en ouderlijk huis goed zien!

Natuurlijk was het ook een tof weerzien met Hans! Van het station reden we zaterdagmiddag naar zonnig Katwijk. Het was heerlijk om met hem en zijn zus Ina te lunchen aan zee.
Een warm welkom thuis!

We zijn deze week weer lekker bezig met de voorbereidingen voor onze grote dag, nu doende met het ontwerp van de trouwkaart!

Ga ook eens met me mee op (wandel)reis!
Ik begeleid voor Sawadee Familie avontuur de magnifieke Tanzaniareis (van 22 juli - 10 augustus) en voor Loopend Vuurtje de 17-daagse Dolomieten & Italiaanse merenreis (van 19 augustus-4 september) en de 8-daagse Samosreis (van 9-16 september).
Zie www.sawadee.nl en www.loopendvuurtje.nl

Er komen zeker nog andere reizen bij!

Tot ziens in Nederland, Tanzania, Italië, Griekenland of waar dan ook op onze mooie aardbol!

Leen

  • 06 April 2011 - 18:40

    Sacha:

    Hoi Leen,
    Wat een ontzettend leuk verslag weer! Ben al aan het kijken voor een reis eind van de zomer, najaar. Heb je naar me gezwaaid toen je over den haag vloog?
    Groetjes en succes met alle voorbereidingen!
    sacha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Jalón

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 April 2012

Reisbelevenissen

19 April 2012

Vlieland!

02 April 2012

MEE OP REIS IN 2012?!!!

05 April 2011

Sierra de Bernia

10 Maart 2011

Huwelijksbootje

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 1217
Totaal aantal bezoekers 122758

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: