MEE OP REIS IN 2012?!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van leenmenken - WaarBenJij.nu MEE OP REIS IN 2012?!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van leenmenken - WaarBenJij.nu

MEE OP REIS IN 2012?!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

02 April 2012 | Nederland, Amsterdam

ZIN IN EEN TOFFE (volgende) REIS?

GA MEE op de volgende (wandel)reizen:

* 4-daagse Paaswandelreis Westerwald, vrijdag 6 - maandag 9 april
Voor specifieke informatie, zie www.loopendvuurtje.nl

* 15-daagse actieve reis Georgië, land van wijn en honing, zaterdag 28 april - 12 mei
Voor specifieke informatie, zie www.sawadee.nl

* 4-daagse Pinksterwandelreis Zuid-Limburg/Voerstreek, vrijdag 25 - maandag 28 mei
Voor specifieke informatie, zie www.loopendvuurtje.nl

* 8-daagse wandelreis Lechtaler Alpen, zaterdag 23 - 30 juni
Voor specifieke informatie, zie www.loopendvuurtje.nl

* 8-daagse wandelreis Oetztal in juli
Voor specifieke informatie, zie www.loopendvuurtje.nl

* 10-daagse wandelreis Dolomiten, augustus en september
Voor specifieke informatie, zie www.loopendvuurtje.nl

Er komen zeker nog andere reizen/werkzaamheden bij, dus houd mijn weblog regelmatig in de gaten!!

Zie voor meer informatie de site www.sawadee.nl en de site van de leukste wandelreisorganisatie van Nederland; www.loopendvuurtje.nl

GA JE / GAAN JULLIE (weer) MET ME MEE OP PAD DIT JAAR?!?!
Karibu sana, Kalos orissate, Welcome, Benvenuti, Herzlich willkommen, Bienvenidos, WELKOM!!

Wil je OP DE HOOGTE BLIJVEN van mijn werkzaamheden en reisbelevenissen, meldt je dan aan op dit weblog!!!
Linksonder kun je je opgeven, door het invullen van je mailadres.
Je ontvangt dan automatisch een mailtje, wanneer ik weer een nieuw bericht op mijn site heb geplaatst.

Tot ziens in Nederland, Oostenrijk, Duitsland, Italië of waar dan ook op onze mooie aardbol!
Wandelgroet van Leen

  • 25 Januari 2009 - 12:33

    Marjon Willems:

    Leen. Fijn dat je weer terug bent. Zo zaten we op de Posbank met de reisbegeleiders van Loopend Vuurtje en zo ben je na 3 maanden Nieuw- Zeeland weer in Nederland,. Wat vliegt de tijd !!
    Wij zijn blij dat je weer voor ons (Loopend Vuurtje)op pad gaat.
    Je kunt onze Spanje reis van 12 tot 20 juni noteren,zo kunnen onze klanten ook weer genieten van je enthousiasme en kundigheid. Dan gaan we er samen iets moois van maken !

    Gr Marjon en geniet nog even van de eerste helft van jouw honderd jarig bestaan.

  • 31 Januari 2009 - 15:32

    Annet:

    GEFELICITEERD Leen, met je HALVE eeuw! Reislust en enthousiasme hoef ik je niet te wensen, dat heb je in overvloed, dus ik houd het bij BLIJF GEZOND EN BLIJ!

  • 12 Maart 2009 - 20:14

    Hans:

    hoi lieve leen.wat heb ik heerlijke dagen nu al met je gehad. hans

  • 11 April 2009 - 10:57

    Hnny En Jaap:

    Je bent ook dit jaar weer van plan veel van de wereld te zien.
    Ben je ook nog van plan om een reis naar Tanzania/Kenia te maken en zo ja wanneer. Want het lijkt ons fantastich om weer eens met je te reizen.
    Graag horen we van je.

  • 03 Mei 2009 - 07:40

    Natasja:

    Hallo Leen, was erg leuk je te ontmoeten op een sompig wandelpad in de achterhoek. Kwam er alleen achter dat ik niet eens je emailadres had......dus als je mij deze nog wil doen toekomen graag. Overigens leuke site ga ik zeker meer bekijken. Dank en tot horens Natasja (van Amesfoort) uit Wilnis

    natasja@amesfoort.com

  • 19 September 2009 - 17:26

    Joke Van Erp:

    Hoi Leen,

    Wat hebben we toch een mooie wandelreis gehad in de Lechtaler Alpen. Ik wil je nog even mijn complimenten geven. Je bent een geweldige reisleider.Je hebt ons allemaal een schitterende week gegeven. Helemaal top!!!!

    Dikke kus Joke.

  • 09 November 2010 - 14:31

    Theo Knoop:

    toevallig kom ik dit reisverslag tegen omdat ik zocht op internet naar het adres van Anton Remmerswaal,die in de oorlog als evacuee in de hongerwinter 1944 graag zou ik zijn adres van u ontvangen met vriendelijke groet
    Theo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 April 2012

Reisbelevenissen

19 April 2012

Vlieland!

02 April 2012

MEE OP REIS IN 2012?!!!

05 April 2011

Sierra de Bernia

10 Maart 2011

Huwelijksbootje

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 1351
Totaal aantal bezoekers 122757

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: